bilbingo

Gick upp vid nio imorgon eller ja jag snoozade fram till typ halv tio var så jävla trött. Gick och la mig skapligt men kunde inte sova så låg och kollade på Youtube-klipp fram till tre halv fyra.

Åkte i alla fall in till akademiska med mamma och syrran då mamma skulle träffa läkaren där. Och sen avslutade vi med mat på chopchop.  Så jäkla gott:)

Väl hemma så började jag rensa i mitt allt-i-allo-skåp jag har i köket och sen bytte jag sängkläder.  Mandy och Isabel kom förbi en sväng också.

Avslutade kvällen med årets första bilbingo och jag vann 700 kronor så jag är mer än nöjd:) 

Nu blir det att se klart The big bang theory och sen sova så... God natt 


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback