studentfirande

Slutade klockan 16 igår, ledig idag och imorgon och börjar inte förrän 16 på torsdag, det kallas långledig i mina ögon:)

Idag har i alla fall min kusin, Niklas, tagit studenten så har kollat när han plus alla andra studenter tågade runt i Tierp och sprang ut sjungandes från skolan. Känns som att det bara är några veckor sen jag själv gjorde det men efter lite räknande så kom jag fram till att det var åtta år sedan, ÅTTA (8!!!!) ÅR SEN, helt galet va fort tiden har gått. 

Efteråt blev det massa god mat, åt så jag mådde dåligt haha.

Nu på eftermiddagen/kvällen så var jag och mandy och hälsade på Ronja och junia (och lite rasmus haha..)

Kom hem precis, har hängt tvätt och nu ska jag sjunka ner i soffan:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback