Julius 1:a och jag 2:a

Insåg precis att min katt (Julius) Harvner kompisar än mig. Skulle vi haven varsin fest samma tid och samma dag så skulle han ha fullt och jag fick dom som inte fick plats på hans fest. 
Känns ganska ologiskt att det ens skulle hända. 
Men med tanke på att han har fått inbjudningskort till minst tre olika "kalas" och varit på varenda pubkväll som anordnats här i byn och till och med varit på utomhus-gudstjänsten som anordnades för något år sedan så känns det ju ändå lite som att det skulle kunna hända - det där med att vi skulle ha fest samtidigt alltså.

Var nämligen så att det var en katt som hade blivit överkörd i närheten av där jag bor . Jag fick först ett PM på Facebook där någon frågade om det var Julius. Sen hade det blivit en diskussion på Facebook om det var Julius. INTE att dom undrade vilken katt det var och att dom ville få tag på ägaren UTAN om det var Julius och att dom måste få tag på mig.. Och nu har jag fått fyra PM till där dom frågar om det är Julius. Ett av dessa PM är dessutom av en människa som jag varken känner igen eller hört talas om.
Och hon kallar dessutom Julius för Julle, så undrar hur tajta dom är.




Kommentarer
Postat av: Anonym

😂😂 julle som fixar drama i byn ....

2015-03-27 @ 07:38:27

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback