Manfred

Ledig idag, riktigt skönt och välbehövligt.

Gick upp vid halv tolv och städade och tvättade. Åkte till mamma och pappa en sväng och därefter så hämtade jag Manfred. 
Han verkar trivas som "fisken i vattnet" och det är inga problem alls med Julius.

Har duschat honom, gjort rent öronen och avmaskat. Och efter det så var vi inte direkt bästa kompisar. Men när han fick mat så blev han glad igen.

Angelica och Elinor var över och bjöd på fika då jag missade angelicas födelsedag eftersom att jag jobbade. Hon fick ett brickbord Och turkosa ljusstakar och ljus. Elinor fick ett fotbad i examenspresent. Så dom verkade bli nöjda i alla fall:)







Jag blev tvungen att ge upp "min plats" i soffan:/

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback