Underbara måndag

Usch är mer död än levande. Efter att ha sovit ungefär 3-4 timmar så ringde alarmet klockan 7.10. Inte min starka sida att kliva upp ur sängen, och vid den tidpunkten på dygnet så är det inte någon mening att ligga och dra sig heller för då somnar jag garanterat om igen.

Hämtade mamma och åkte till Uppsala, hon var till sjukhuset och var färdig en kvart innan bokad tid. Och hela Uppsala är stängt. Så lyckades ta en fika tillslut när dom hade öppnat. Sen handlade vi lite på city gross och Grizzly zoo och efter det bar det av Hemåt igen.

Nu har jag precis pratat med Telia i 45 minuter och sitter och väntar på att dom ska ringa upp igen. Underbara måndag!!

Ska hem och tvätta sen i alla fall.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback