på liv och död

Snart någon gång, någon dag framöver hoppas jag att blogg-lusten ska komma tillbaka.  Jobbar nästan varje dag och då händer det inte så ofta något roligt eller spännande som jag kan och vill dela med mig ut av tråkigt nog. Men ska bättra mig.

Idag har jag också jobbat 14-22 och efter det så har jag duschat och hängt i soffan.  Är så trött så jag sitter och nickar till ibland.  Nyss så blev jag i alla fall klarvaken då Manfred skulle hoppa ner från kattställningen och hoppar och gör avstamp i pannan på mig - underbara katt. Haha 

Nu ska jag kolla klart på 112 - på liv och död och sen ska jag sova.  God natt 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback