Tisdag

Riktigt skön dag. Vaknade vid halv elva, tänkte ta tag i allt här hemma som jag skulle göra under mina fyra dagars ledighet men som jag självklart skjutit upp till sista dagen. Men det gick inte, började lite här och där men fastnade framför mobilen/ipaden hela tiden - typiskt mig. 
Men jag fixade disken och stoppade i en maskin med tvätt innan jag åkte och hälsade på Ronja och Junia istället.

Pratade en massa och sen tog vi en lång promenad runt halva Tierp. Jag var smart och tog på mig vinterjackan när vi skulle gå så jag höll på att svettas ihjäl när vi gått en bit haha.

Kom hem vid halv sex, och nu äntligen så fick jag lite energi och vilja till att fixa klart här hemma, skönt!!

Så nu ska jag bara fixa middag och ta en dusch sen ska jag spendera kvällen på soffan.



Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback