Mosters lillplutt

Ledig dag idag, väldigt uppskattat efter en stressig helg på jobbet. Kände igårkväll hur slut jag var efter nästan 11 timmar på jobbet (plus att jag jobbade 7-11 timmar varje dag från torsdagen..) . Men när jag väl kom hem och hade duschat så kunde jag inte somna.

Satt mig i soffan och kollade på ett avsnitt av Arga snickaren VIP. och sen förflyttade jag mig till sängen och låg och flippa på mobilen och paddan innan jag gav upp runt halv tre - tre.

Idag har jag varit en sväng till mamma och kollat läget, handlade en snabbis och sen åkte jag till elinor, Angelica och Liia. Grillade och pratade en massa, skrattar fortfarande när jag tänker på allt vi pratade om .. 



 (Stulit bilden från elinor för att jag är sämst på att komma ihåg att fota. Men Liia kom jag ihåg i alla fall, haha. Men även för att min tallrik såg inte sådär fräsch ut haha..)

Nu blir det soffan en stund till sen ska jag sova igen. God natt

Kommentarer
Postat av: Elinor

Tack så jättemycket för igår! Sjukt mysigt & roligt! 😂

2015-09-29 @ 08:02:12

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback