Städ & tvättdag

Har städat hela dagen, har tvättat fönster, gjort rent ugnen, dammat och grejat. Började vid tolvtiden och var färdig vid 19.30 med ett kortare avbrott för att hämta hem bilen. Men nu är det gjort och det är minsann ordentligt gjort. 



Har även tvättat en jäkla massa. Har några maskiner kvar men dom ska jag fixa imorgon. Ska även kasta alla torkade blommor som jag har ute. Har inte vattnat dom en enda gång i sommar, duktig som jag är. Men dom klarade sig länge på regnvatten. Men nu har alla torkat, eller alla utom en som har drunknat haha.

Har varit ledig både lördag, söndag och måndag (idag) och är även ledig imorgon. Så har hunnit med en hel del under ledigheten. Har träffat och umgåtts med massa folk utan att behöva stressa som jag har en tendens att göra, så galet skönt..

Nu ska jag duscha sen ska jag kolla på "Genikampen" vet egentligen inte vad det är men Mandy pratade om programmet idag så lär kolla vad det är. På återseende 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback